Gölcük Belediyesi; sinemaseverlere, 19 Temmuz Cumartesi günü Kervansaray arkasında parkta açık havada film izleme keyfi yaşatacak.
Gölcüklü sinemaseverler, sıcak yaz akşamlarında Gölcük Belediyesi’nin ücretsiz Yaz Sinema Geceleri etkinliğinde keyifli anlar yaşayacak. Açık havada sinema keyfi; 19 Temmuz Cumartesi günü saat 20.45’te Kazıklı Kervansarayı Kültür Merkezi arkasında bulunan parkta başlayacak. Kendi sandalyesini alarak Kervansaray arkasında bir araya gelecek sinemaseverler, çay ikramı eşliğinde Türk sinemasının unutulmaz eserlerinden olan “Selvi Boylum Al Yazmalım” filmini izleyerek hoşça vakit geçirecekler.
TÜM GÖLCÜKLÜLER AÇIK HAVA SİNEMA KEYFİNE DAVETLİ
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Sandalye sizden, çaylar bizden!” konsepti ile yaz akşamlarını renklendirecek açık hava sinema etkinliğine Gölcüklü hemşehrilerini davet etti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
1
Sinema Akşamları Artİstanbul Feshane’de Devam Ediyor
268 kez okundu
2
Ayvalık’ta Çocuklar Karikatür Atölyesi’ne büyük bir ilgi gösterdi
141 kez okundu
3
‘New York Günlüğü’ sergisi Misi’de
120 kez okundu
4
Osmangazi Belediyesi’nin sinema gecelerine yoğun ilgi
93 kez okundu
5
6. Burhaniye Kitap Fuarı Coşkuyla Başladı
92 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.