Aydın Büyükşehir Belediyesi, kırsal bölgelerden kent merkezine kadar ulaşım ağını iyileştirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Son olarak, Efeler ilçesine bağlı Umurlu, Çayyüzü ve Musluca mahalleleri arasındaki yolun yenilenmesine başlandı. Fen İşleri Dairesi ekipleri, yolun zemininde iyileştirme ve sathi kaplama çalışmaları yaparak güvenli ve konforlu bir ulaşım sağlamayı hedefliyor.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, yapılan çalışmalarla ilgili açıklamalarda bulundu: “Vatandaşlarımızın yaşam standartlarını yükseltmek ve üreticilerimizin ulaşımını kolaylaştırmak için kırsal mahallelerimize yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Hizmetlerimizi tüm hemşehrilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz.”
Yol çalışmalarının başlamasından memnuniyet duyan mahalle sakinleri, Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
2
Kahramankazan’da Şehitler ve Gaziler İçin Vefa Programı
79 kez okundu
3
Gemlik’e Modern Kapalı Pazar Geliyor
70 kez okundu
4
Aliağa’da Geleneksel Zeytin Hasadı Coşkuyla Kutlandı
70 kez okundu
5
Hıdırlık Kulesi Çevresinde Tarih Canlanıyor
67 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.